 |
 | Рено туинго 1999 г. |  |
Simeon_123
Регистриран на: 28 Апр 2020 |
Мнения: 5 |
Местожителство: Казанлък |
|
Пуснато на: Пон Май 04, 2020 8:51 pm |
|
 |
 |
Здравейте колеги
Нов съм във форума
Личният ми автомобил е алфа ромео 147 жтд
Но сега имам един въпрос относно колата на баща ми . Рено туинго 1.2 бензин ,1999 год. 58 к.с. С 06 мисля е
Проблема е следния
Сутрин колата пали от раз ,акумулатора е на 5 месеца 55ah ,стартера е добре
Но като загрее и след като се изгаси ,не пали от първия ,ни от вторият път ,а когато и е кеф тогава
По думите на баща ми ,понякога от десетия път
Много е заблуждаващ този проблем ,не гаснее по време на движение ,затова изключвам възможността за датчик на коляновия вал ,но и и в това си решение несъм сигурен
Та затова реших да попитам запознатите
Колата върви само на бензин и никога не е имала газова уредба
Благодаря
|
|
 | Re: Рено туинго 1999 г. |  |
Hit-ko
Site Admin
Регистриран на: 13 Юли 2007 |
Мнения: 4524 |
|
|
Пуснато на: Вто Май 05, 2020 2:28 pm |
|
 |
 |
Simeon_123 написа: |
Здравейте колеги
Нов съм във форума
Личният ми автомобил е алфа ромео 147 жтд
Но сега имам един въпрос относно колата на баща ми . Рено туинго 1.2 бензин ,1999 год. 58 к.с. С 06 мисля е
Проблема е следния
Сутрин колата пали от раз ,акумулатора е на 5 месеца 55ah ,стартера е добре
Но като загрее и след като се изгаси ,не пали от първия ,ни от вторият път ,а когато и е кеф тогава
По думите на баща ми ,понякога от десетия път
Много е заблуждаващ този проблем ,не гаснее по време на движение ,затова изключвам възможността за датчик на коляновия вал ,но и и в това си решение несъм сигурен
Та затова реших да попитам запознатите
Колата върви само на бензин и никога не е имала газова уредба
Благодаря |
Температурния датчик определя качество на сместа при различните температури... ако съпротивлението му си остава високо, то вероятно се обогатява сместа. Това може да се прецени ако направиш опит да запалиш топъл двигател на пълна газ и ако запали по-добре, значи е температурния датчик.
Добре е обаче да се обърне основно внимание на датчика на коляновия вал, там вероятността е по-голяма!... имали сме доста случаи при които като загрее пали трудно. Когато е на обороти, дава нормално напрежение, но когато върти на стартер, оборотите са ниски и напрежението което се индуцира в датчика не е достатъчно
|
|
 | |  |
 | |  |
 | |  |
 | |  |
Simeon_123
Регистриран на: 28 Апр 2020 |
Мнения: 5 |
Местожителство: Казанлък |
|
Пуснато на: Сря Май 06, 2020 8:13 pm |
|
 |
 |
Днес цял следобед валя и нищо не можах да видя по реното ,освен че го покарах докато загрее.След изгасяне на мотора опитах да запаля,не успях от първия път.След това изпробват начина за палене с пълна газ ,и така не успях да запаля.В това положение изключвам проблема с температурният датчик.Колата запали на 7 път ,въртене със изчакване в рамките на 1,2 минути.
Мисля да закарам колата на диагностика и дано да излезе проблема със запалването.
И между другото замислих се върху датчика на р.вал
На алфата при запалено положение махам буксата ,форсирам и работи ,единствено и свети чека ,а след изгасяне на мотора с откачена букса и интервал в покой около 3 минути ,няма палене
|
|
 | |  |
mohel
Регистриран на: 23 Окт 2009 |
Мнения: 1163 |
|
|
Пуснато на: Пет Май 08, 2020 8:14 pm |
|
 |
 |
Simeon_123 написа: |
Днес цял следобед валя и нищо не можах да видя по реното ,освен че го покарах докато загрее.След изгасяне на мотора опитах да запаля,не успях от първия път.След това изпробват начина за палене с пълна газ ,и така не успях да запаля.В това положение изключвам проблема с температурният датчик.Колата запали на 7 път ,въртене със изчакване в рамките на 1,2 минути.
Мисля да закарам колата на диагностика и дано да излезе проблема със запалването.
И между другото замислих се върху датчика на р.вал
На алфата при запалено положение махам буксата ,форсирам и работи ,единствено и свети чека ,а след изгасяне на мотора с откачена букса и интервал в покой около 3 минути ,няма палене |
Точно за това ти говорех 
|
_________________ Fabbrica Italiana Automobili Torino - Bravo HGT 2.0 20V
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Uno 0.9 500 000 km dVg Jelezo
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Coupe 2.0 16V LE |
      |
 |
|
|
 | |  |
Simeon_123
Регистриран на: 28 Апр 2020 |
Мнения: 5 |
Местожителство: Казанлък |
|
Пуснато на: Пет Май 08, 2020 8:33 pm |
|
 |
 |
mohel написа: |
Simeon_123 написа: |
Днес цял следобед валя и нищо не можах да видя по реното ,освен че го покарах докато загрее.След изгасяне на мотора опитах да запаля,не успях от първия път.След това изпробват начина за палене с пълна газ ,и така не успях да запаля.В това положение изключвам проблема с температурният датчик.Колата запали на 7 път ,въртене със изчакване в рамките на 1,2 минути.
Мисля да закарам колата на диагностика и дано да излезе проблема със запалването.
И между другото замислих се върху датчика на р.вал
На алфата при запалено положение махам буксата ,форсирам и работи ,единствено и свети чека ,а след изгасяне на мотора с откачена букса и интервал в покой около 3 минути ,няма палене |
Точно за това ти говорех  |
Все още несъм ходил на диагностика понеже през седмицата съм на работа
В събота или неделя ще разгледам разположението на датчиците ,кои ги има и кои не
А за другата седмица ще запиша час за диагностика ,за да може баща ми да отиде ,по добре да е сигурно кой от трита датчика е проблемния ,не че са толкова скъпи но и аз да си имам някаква представа за проявените симптоми
|
_________________ Алфа 147 jtd
115 k.s.
2002 год. |
   |
 |
|
|
Не Можете да пускате нови теми Не Можете да отговаряте на темите Не Можете да променяте съобщенията си Не Можете да изтривате съобщенията си Не Можете да гласувате в анкети You can attach files in this forum You can download files in this forum
|
Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Страница 1 от 1
|
|
|
|  |